پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5443
-
الف
+

انتخاب چهار مجموعه برای نوروز 97

«پایتخت ۵» و سه مجموعه تلویزیونی دیگر در ایام نوروز 1397 روی آنتن می‌روند.

«پایتخت ۵» و سه مجموعه تلویزیونی دیگر در ایام نوروز 1397 روی آنتن می‌روند.

به گزارش آی‌فیلم، سریال‌های «پایتخت ۵»، «تعطیلات رویایی»، «هیات مدیره» و همچنین یکی از دو سریال «دیوار به دیوار» و «آرماندو» در نوروز ۹۷ از شبکه های مختلف تلویزیون روی آنتن خواهند رفت.

امسال چهار سریال از شبکه های سیما با یکدیگر به رقابت می پردازند که شامل «پایتخت ۵» از سیروس مقدم در شبکه یک، «تعطیلات رویایی» از علیرضا امینی در شبکه دو، «دیوار به دیوار ۲» از سامان مقدم و «آرماندو» ساخته احسان عبدی پور در شبکه سه و همچنین «هیات مدیره» ساخته مازیار میری در شبکه پنج که البته در نهایت ازمیان ۲ سریال شبکه سه یکی انتخاب می‌شود.

گفتنی است، انتخاب سریال های نوروزی بر عهده معاونت سیماست و هر ساله یکی از مسایل چالشی سازمان مساله انتخاب و اعلام سریال های نوروزی شبکه هاست که علی رغم اینکه می تواند زودتر اعلام شود گاهی تا شب عید همه معادلات تغییر می کند و یک سریال حذف و یا شبکه پخشش تغییر می‌کند.

امسال با انتخاب «دیوار به دیوار» و «پایتخت»، ۲ سریال که دنباله کارهای قبل هستند روی آنتن می روند و باید دید فصل های جدید این آثار چقدر می تواند در جلب نظر مخاطبان موفق باشد.

در کنار این سریال ها آثار و مجموعه های نمایشی دیگری مثل «کلاه قرمزی» کاری از ایرج طهماسب، «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی و... نیز در دستور کار قرار دارد.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر